Friday 14 September 2012

NEW PRODUCT IN THE HOUSE

Assalamualaikum..salam sejahtera semua...kini,produk kecantikan pula yang EC nak promote :-)
Jom jelita bersama produk ni.. :-) kini boleh didapati melalui EC ya...tadaaa..Introducing : ALASKA GOLD...hot selling now...


HARGA 1 BOX (4 BAR SABUN) RM250.00+RM10.00 POSTAGE

HARGA 1 BAR RM70.00 + POSTAGE RM6.00





Gabungan tanah liat lembut yang kaya dengan enzim, mengandungi far infra red dan juga ion negatif dengan bahan-bahan terpilih iaitu ekstrak bunga marigold, minyak buah zaitun, minyak dari selaput beras, minyak dari almond, ekstrak dari akar lobak merah, minyak bunga jojoba ekstrak akar licorice dan juga allantoin menjadikan kulit anda lebih sempurna dan sihat.

ALASKA GOLD memberi anda pengalaman pembersihan wajah dan tubuh yang luar biasa terutamanya untuk menanggalkan sel-sel kulit mati dan memberi perlindungan pada kulit dari pencemaran udara yang semakin kotor dengan pelbagai racun dan bakteria. Ia juga dapat membersihkan kulit dari mekap serta vitamin yang terkandung di dalam sabun ini mampu meresap jauh ke dalam lapisan kulit membaiki tisu-tisu yang semakin mengendur agar kembali tegang dan awet muda.

Apa yang pasti ramai yang sudah menggunakan ALASKA GOLD dan ternyata ia sabun ajaib yang boleh memberi kesan luar biasa dengan membentuk wajah yang lebih runcing, anjal dan sihat. Sesuai untuk semua peringkat usia dan jantina kerana ALASKA GOLD turut membantu mengurangkan kesan inflamasi pada kulit, membantu merawat kegatalan, ruam, kudis dan penyakit kulit selain memberi kelembutan selepas setiap cukuran serta mengilangkan kelumumur dan kegatalan di kepala.

ALASKA GOLD dihasilkan daripada tanah liat lembut yang kaya dengan enzim. Mengandungi far infra red dan ion negatif yang boleh membantu anda mendapatkan bentuk muka lebih runcing dan awet muda.

Mengandungi ekstrak bunga marigold, minyak dari buah zaitun, minyak dari selaput beras, minyak almond, ekstrak dari akar lobak merah, minyak bunga Jojoba, ekstrak dari akar licorice dan juga allantoin yang menjadikan kulit anda lebih sempurna dan menawan.


Cara paling mudah menggunakannya:

Letak sedikit air pada sabun, dapatkan buihnya
Sapukan pada wajah dan lakukan urutan perlahan-lahan
Tunggu selama dua minit dan cuci muka dengan air


Kebaikan:

Membantu anda mendapatkan bentuk wajah lebih runcing.
Menjadikan wajah awet muda, gebu, kemerah-merahan dan berseri.
Menjadikan kulit sentiasa anjal dan sihat.
Mengurangkan kesan jerawat, noda-noda hitam dan mengecilkan liang pori pada wajah.
Menyamaratakan tona wajah menjadikan mekap tahan lebih lama
Mencerahkan leher, tengkuk, ketiak, celah kelengkang dan mengurangkan kesan selulit atau rekahan selepas bersalin.
Membantu merawat masalah kulit gatal dan resdung
Menghaluskan kulit selepas melakukan cukuran.
Mengawal minyak yang berlebihan dan menjadikan kulit lebih lembab dan tidak kering.
Berkesan sebagai penanggal dan pembersih muka dari mekap.
Mengawal pengeluaran blackheads dan whiteheads.
Menghilangkan kelumumur di kepala dan melembutkan rambut.
Sesuai untuk kanak-kanak yang mengalami masalah ruam lampin.


Kesan penggunaannya dapat dilihat selepas 2 minit.


Copyright 2012 - Alaska Marketing Sdn Bhd - All right reserved —


Langkah 1 ~ Urutan muka

Menggunakan empat jari (selain ibu jari), tekan bahagian-bahagian bawah dagu. Tekan 20 kali di setiap bahagian kemudian bawa jari-jari menghala ke atas perlahan-lahan dan secara konsisten daripada dagu sampai ke bahagian mata dan dari hidung ke kening seterusnya dahi.

Langkah 2 ~ Urutan dahi

Larikan jari dari hujung alis ke bahagian tengah dahi dengan gerakan seperti zig zag. Lakukan berulang kali dalam keadaan relaks, perlahan-lahan dan seirama.

Langkah 3 ~ Urutan berbilang

Dari penghujung mata, urut ke atas dan ke bawah secara zigzag. Lakukan perlahan-lahan dalam keadaan relaks.

Langkah 4 ~ Urutan mengemaskan wajah

Menggunakan jari kelengkeng, manis dan hantu; lakukan urutan dari bawah penjuru mata dan tepi hidung menghala ke bahagian penghujung mata. Pada gerakan tiga kali setiap satu, hentikan seketika jari di penghujung urutan selama 10 hingga 15 saat sebelum kembali melakukan urutan sama.

Kemudian menggunakan seluruh tapak tangan dan jari kanan, tekan bahagian wajah kiri dan lakukan gerakan perlahan-lahan ke bahagian dagu. Gunakan tangan kiri untuk melakukan urutan serupa di bahagian wajah kanan. Ulang antara tiga hingga lima kali.

Copyright 2012 - Alaska Marketing Sdn Bhd - All right reserved
 —

BEAUTY QUEEN SECRET DIARY
RM150/KOTAK
RAHSIA SANG RATU

BEAUTY QUEEN SECRET DIARY dihasilkan dengan formulasi yang terbaik untuk melindungi kulit daripada kotoran, mencegah terhasilnya garis-garis halus dan kedutan pada wajah.

Ia juga membekalkan kepada kulit nutrient-nutrient yang diperlukan untuk kulit lebih berseri, anjal dan kelihatan lebih muda.

Sangat baik untuk menghilangkan dan mencegah terjadinya blackhead, whitehead dan kerosakkan kulit.
Ia juga meningkatkan kesemarataan tona wajah dan keanjalan serta awet muda.  Selain bertindak sebagai anti oksidan yang diperlukan oleh kulit anda.

BEAUTY QUEEN SECRET DIARY adalah yang pertama Serum penjagaan wajah secara intensif yang merangkumi tiga element utama perawatan wajah iaitu GOLD, PLATINUM dan jugaDIAMOND
Copyright 2012 - Alaska Marketing Sdn Bhd - All right reserved —



ALASKA MIRACLE SPRAY
RM35/BOTOL (50ml)

Bagi melengkapkan lagi keanjalan dan kesegaran wajah supaya lebih sempurna selepas anda menggunakan ALASKA GOLD, ALASKA MARKETING SDN BHD menghasilkan ALASKA MIRACLE SPRAY sebagai satu kombinasi penjagaan wajah yang lebih berkesan.

Dihasilkan daripada ekstrak bunga lavender, ekstrak Matricaria, ekstrak bunga-bungaan, Rosemary, ekstrak daun Mentha Arvensis dan juga ekstrak Aloe Barbadensis. ALASKA MIRACLE SPRAY memberi perjagaan luar biasa untuk kulit anda.

Dengan bahan pelembap daripada ekstrak tumbuh-tumbuhan semulajadi ia akan menjadikan kulit wajah anda kembali muda, anjal dan memberikan rasa kesegaran dan ketenangan yang anda mahukan.

ALASKA MIRACLE SPRAY diformulasikan sebagai toner yang menjadi pelembab dan menjadikan kulit lebih anjal.

Penggunaannya yang mudah dengan hanya melakukan semburan sambil anda memejamkan mata, tidak sampai 30 saat, anda akan menikmati kesempurnaan penampilan yang diidamkan wanita di seluruh dunia.

Cara menggunakannya

Pejamkan mata, dalam jarak lebih kurang sejengkal spraykan ALASKA MIRACLE SPRAY pada keseluruhan wajah ada.

Biarkan dalam 5 saat kemudian buka mata dan anda akan merasai perubahnnya.

**Tips: ALASKA MIRACLE SPRAY juga boleh digunakan selepas anda siap mengenakan alat solek atau ketika anda sedang dalam keadaan tertekan, atau ketika berhadapan dengan cuaca yang panas.


Copyright 2012 - Alaska Marketing Sdn Bhd - All right reserved —


No comments:

Post a Comment