Tuesday 2 October 2012

Tentang ALASKA Beauty Queen Secret Diary


RAHSIA SANG RATU



BEAUTY QUEEN SECRET DIARY dihasilkan dengan formulasi yang terbaik untuk melindungi kulit daripada kotoran, mencegah terhasilnya garis-garis halus dan kedutan pada wajah.

Ia juga membekalkan kepada kulit nutrient-nutrient yang diperlukan untuk kulit lebih berseri, anjal dan kelihatan lebih muda.

Sangat baik untuk menghilangkan dan mencegah terjadinya blackhead, whitehead dan kerosakkan kulit.
Ia juga meningkatkan kesemarataan tona wajah dan keanjalan serta awet muda.  Selain bertindak sebagai anti oksidan yang diperlukan oleh kulit anda.

BEAUTY QUEEN SECRET DIARY
 adalah yang pertama Serum penjagaan wajah secara intensif yang merangkumi tiga element utama perawatan wajah iaitu GOLD, PLATINUM dan jugaDIAMOND

Alaska Gold Stem Cell
Kandungan: Water, Hydrolyzed Pea Protein, Lecithin, Water, Olive Fruit Oil, Squalene, Phytosterol, Ceramide 3,  Shea Butter, Gold Foil, Carbomer, Witch Hazel, Leaf Water, Allantoin, Disodium EDTA, Imidazolidinyl Urea, Sorbitol, Dipropylene Glycol, Sodium Hyaluronate, Aloe Barbadensis Leaf Powder, Licorice Root Powder.

Kebaikan: Membantu mengurangkan kulit yang rosak,  garis-garis halus pada wajah. Menjadikan kulit lebih tegang  dan mengurangkan tanda-tanda penuaan.

Alaska Gorgeous Spell
Kandungan: Water, Panax Gingseng Root Extract,Imidazolidinyl Urea, Dipropylene Glycol, Glycerin, Allantoin, Acrylamide/Sodium Acryloydimethyltaurate/Acrylic Acid Copolymer.
Kebaikan:  Memberikan rona wajah yang lebih cerah, menambah keserian dan memberi kesan lembap serta kelembutan pada kulit wajah.

Alaska Luminous Intensity
Kandungan: Water, Licorice, Root Powder, Imidazolidinyl Urea, Dipropylene Glycol, Glycerin, Allantoin, Acrylamide/Sodium Acryloydimethyltaurate/Acrylic Acid Copolymer.

 Mengurangkan penghasilan melanin, mencerahkan tomok hitam, kedut-kedut pada wajah dan pigmentasi.

Alaska Perfect Collagen
Kandungan: Water, Hydrolyzed collagen, Imidazolidinyl Urea, Dipropylene Glycol, Glycerin, Allantoin,Acrylamide/Sodium Acryloydimethyltaurate/Acrylic Acid Copolymer.

Kebaikan:  Anti penuaan, anti  kedutan. Menegangkan wajah.  Collagen yang terdapat dalam produk ini memberi nutrient dan kelembapan pada kulit.  Meningkatkan penghasilan sel-sel  baru, menguatkan dan memperbaiki  keadaan kulit wajah lebih sempurna.

Alaska Platinum Stem Cell
Kandungan: Water, Hydrolyzed Pea Protein, Lecithin, Water, Olive, Fruit Oil, Squalane,Phytosterol, Ceramide 3, (Shea butter), Platinum Powder, Carbomer, Witch Hazel, Leaf Water, Allantoin, Aloe Barbadensis Leaf Powder, Licorice Root Powder.

Kebaikan:  Mengekalkan keremajaan dan kecantikan semulajadi , mencerahkan kulit, menegangkan kulit, anti-oxidant. 

Alaska Pore Refiner
Kandungan: Water, Sodium Hyaluronate, Glycolic Acid,Imidazolidinyl Urea,Dipropylene  Glycol, Glycerin, Allantoin, Acrylamide/Sodium Acryloydimethyltaurate/Acrylic Acid Copolymer.

Kebaikan:  Mengecikan pori-pori  bagi kulit yang berminyak dan kombinasi berminyak dan kering. Mengurangkan pengeluaran minyak berlebihan pada wajah.
DIAMOND TERATMENT GEL
Kandungan: Water, Sorbitol, Sodium Hyaluronate, Sodium Polyacryldimethyl Taurate, Hydrogenated Polydecene.

Kebaikan: Memperbaiki kulit yang kering, merekah dan membekalkan suplement yang diperlukan untuk kulit yang rosak. Menguatkan kulit daripada terjadinya kedutan, memberi kelembapan dan kesegaran mengelakkan daripada kulit menjadi kering.


Rice Bran Toner
Kandungan: Water, Hamamelis Virginiana (Witch Hazel) Leaf Water, Allantoin, Disodium EDTA,Unicide-13, Imidazolidinyl Urea, Oryza Sativa(Rice) Bran, Dipropylene Glycol

Kebaikan:  Membaiki tona wajah, menyegarkan, memberi rasa tenang, dan menjadikan kulit lebih lembut dan segar.


No comments:

Post a Comment