Monday 20 May 2013

Catatan 1

Assalamualaikum & salam sejahtera... :-) Bagi yang baru berkunjung ke blog Elyz Collections dan juga pengunjung setia,suka nak kami maklumkan yang kini kami menambah pelbagai barangan jualan.Jadi,mudah untuk anda ber shopping.heheheh.Selain replica handbag,tumpuan utama kami kepada Authentic Coach yang di bawakan khas dari USA.

Tambahan kepada handbag,kami turut menjual produk kesihatan&kecantikan,barangan untuk mama&baby,cadar,pakaian,pewangi kereta dll yang in sha Allah akan kami bawa masuk secara berperingkat mulai bulan ini.

Tunggu update kami dari masa ke semasa tau.Jemput ye,tengok barangan yang kami tawarkan di sini.Sebarang pertanyaan atau tempahan boleh emel kami di elyz.collections@gmail.com
atau boleh sms ke talian 0173309842
sms/whatsapp ke talian 0193419441

Oh ye..kami nak berkongsi cerita...baru-baru ni sempena Mother's Day,kami ada mengadakan jualan khas.Alhamdulillah sambutan yang baik kami terima dari orang ramai juga pelanggan setia kami.Tanpa anda,siapalah kami ni.. :-) Terima kasih kepada semua yang sudi membeli.

Dalam ramai-ramai pelanggan,kami "tersentuh" dengan seorang suami yang bersungguh-sungguh & teliti dalam memilih beg buat insan tersayang.Bertuah ya si isteri :-) Semoga isterinya gembira dengan present dari si suami.. :-)





No comments:

Post a Comment